woensdag 30 september 2015

Robot polo



De polosluiting leerden we op het nippertje nog in de laatste twee naailessen. Waarvoor dank, want het is niet meteen de meest intuitieve manier van naaien! Ik knipte deze robotjes uit een luttele 55 cm, maat 134. Onnodig te zeggen dat er niet veel van overschoot!

Ik ben best tevreden van mijn eerste polo. Nu snel nog eens eentje maken om de kennis te onderhouden! T-shirt komt uit Ottobre. Morgen snor ik op welke precies, want nu lig ik al met de GSM in mijn warme bedje. Geen aanrader trouwens, bloggen vanop een smartphone. Dat bedje echter, hmmmm, zalig! Slaapwel! Gewoon nog snel de 'post' knop induwen dat ik tenminste 2 blogposts heb in september (ideefixen in het hoofd, je weet wel :) ).
Ook best grappig hoe het groene robotje door de polosluiting beetje scheel kijkt nu. Doet toch altijd beetje raar om zo'n figuurtje gewoon botweg dwars in twee te knippen, hebben jullie dat ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten