maandag 12 augustus 2013

Utrechts tafellaken

Een tijdje geleden gingen we naar de markt in Utrecht. De stofjes voor de carsdekbedden werden toen al verwerkt, maar het door-mijn-man-gekozen-tafelkleed-stofje bleef een hele tijd in de naaikamer rondslingeren... Tot hij deze ochtend lichtjes beteuterd aangaf dat het toch wel jammer was dat we het tafelkleed nu nòg niet hadden voor het feest van vandaag.

Nou dat moest ie geen twee keer zeggen! 'Oh, dat is op een half uur klaar' pochte ik, en met mijn raspaardje Lewenstein was dit zelfs nog waar ook. Met het blindezoom voetje racete ik door het meterslange tafelkleed, dat uiteindelijk best nog een halve meter langer mocht zijn. Maar nu komt het net tot op de rand van de tafel, ook leuk! Strijken zat er nog niet in, dat zal voor na het feest zijn. Het tafelkleed lag er op ongeveer 10 minuten voor de eerste gasten aankwamen :)




7 opmerkingen:

  1. Oh, keimooi zeg!!!
    Wie kan nu nog zeggen dat mannen geen smaak hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nu eens een echt leuk tafelkleed zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw!! Ik zou zelf nooooooooit zo'n stofje kiezen, maar het ziet er fantastisch uit!! En... een man die stofjes kiest??? Meegaat naar een stoffenwinkel en er níet een uur lang met zijn ogen staat te draaien?? Bestaan die?? Wauw, je hebt een uniek exemplaar denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, supermooi stofje! Past heel goed bij de stoelen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, die is te gek! Ik snap dat manlief beteuterd werd dat dat er nog altijd niet lag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, superstofje!! En tijdens het naaien nog tijd om een foto te nemen ook :)

    BeantwoordenVerwijderen