dinsdag 2 april 2013

Give away

Vandaag had ik het lumineuze idee eens op het faceboek groepje hobby naaiwerkjes een give away aan te kondigen. Als ik tegen 29 april, mijn ver-blog-jaardag, 50 volgers zou hebben, mocht 1 gelukkige iets naar keuze kiezen op de blog, wat ik dan voor hem/haar zou maken... En wat bleek! Al dezelfde dag kon ik 50 extra lieve blog-volgers strikken! Welkom iedereen!

De eerste give away is dus al direct voor vandaag. En omdat ik zo blij ben komt er op 29 april nog een give away. Even de blog in de gaten houden dus is de boodschap!

Voor vandaag gingen de naampjes the old-fashioned way in een tasje en mocht een (on)schuldig Merijntje een naampje trekken. En dat ging zo...



Proficiat Veerle E! Jij bent de gelukkige! Je mag je vandaag nog aan een berichtje verwachten :). Veel keuzeplezier op mijn blogje...!

9 opmerkingen:

  1. Wat een give away kan teweegbrengen eh ;) Denk dat ik er ook nog eens eentje ga doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor de verwittiging op m'n blogje... Zou het anders idd gemist hebben. Ben momenteel niet zo vaak online. Ik zal es piepen en laat je iets weten. Dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mag ik mij ook volledig laten verassen door je creatieve uitspattingen???
      Mijn mail is veeeeertje@gmail.com.
      grtz

      Verwijderen
    2. Tuurlijk datte. Ik stuur je mailtje voor je adres!

      Verwijderen
  3. Proficiat aan de winnaar en ik hou de rest hier in de gaten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, dus dat is de truc om meer volgers te krijgen ;-) Ondanks dat ik je al volgde, had ik je give away aankondiging helemaal gemist, ook op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gek, ook ik volgde je, maar blijkbaar toch iets gemist..
    VOlgende keer beter, proficiat voor de winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zat mee in de pot hoor Mara, rond de 29e doe ik nog eens iets :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben je nog niet vergeten hoor Veerle E :). Op een dag komt het cadeautje jouw richting uit!

    BeantwoordenVerwijderen