zondag 31 maart 2013

Sprechen sie ein bisschen deutsch????

.... want ik wil jullie een geheimpje verklappen. Een leuke website waar je goedkoop paspel, koorden, elastiek, knoopjes en dergelijke meer kan vinden. Wel allemaal in het Duits. Beetje zoeken dus in het begin! Of weet u zonder problemen wat Bügelflicken, Klettband en Gummikordel zijn?

Gummikordel blijkt een heel erg handig dun, elastisch touwtje te zijn. Ideaal voor kleine zakjes met wat rek mee af te werken. En met zo'n leuke Kordelstopper is je werk in no time klaar. 



Bij de term Pasbelband kunnen we ons wel al iets meer voorstellen he!  Maar om de kleurtjes met de realiteit te matchen is het soms wel wat moeilijker! We doen eens een spelletje... Dit zijn de kleurtjes van op de website (baumwelle, atlas is met satijnglans... ):


Dit zijn de kleurtjes die in mijn doosje terecht kwamen. Rarara, welke nummertjes bestelde ik? 

Ik zal jullie niet te lang in spanning laten, hier is de oplossing al! En oh ja, voor ik het vergeet, de site zelf, die vind je hier. En het goede nieuws is dat je winkelmandje als je een login maakt bewaard blijft zelfs na het uitloggen. Alle tijd dus om de duitse termen één voor één te overlopen en vertalen :)!

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Is een goede site. Wel nogal dure verzendkosten (10 of 20 euro afhankelijk van gewicht), dus proberen groeperen met iemand in de buurt is geen slecht idee!

      Verwijderen
  2. en er rekening mee houden dat er wel eens iets mis is met de bestelling. Een kleurtje verkeerd, eens iets te weinig, ... Maar over het algemeen krijg je meer dan je besteld hebt, zeker met knoopjes en koordstoppers. Als je er 4 besteld krijg je er gemakkelijk 6 of 8. Precies of ze grabbelen eens in de bak ipv ze te tellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou paspelband willen bestellen, maar begrijp ik het goed dat je dan gewoon 5 of 10 meter kan bestellen? Ben je nog steeds tevreden van deze webshop? Want na een zoektocht op het WWW lijkt me dit ook de goedkoopste en zou ik ineens een behoorlijke hoeveelheid fournituren willen bestellen, zodat de verzendingskosten best meevallen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, nog steeds tevreden! Ik was van plan binnenkort ook nog eens te bestellen. Vooral touw en koordstoppers, want met paspel kom ik nu nog wel een hele eind toe :).

      Verwijderen
  4. Ik kan dus geen duits... betalen kan dat ook gewoon met een overschrijving?

    BeantwoordenVerwijderen