zaterdag 15 februari 2014

ons nieuwe vriendje

Ik verlangde al een tijdje naar een paspop...
Zo eentje die niet wegloopt als je een foto probeert te trekken....
of eentje die niet weigert om een rokje te passen...

Neen neen, eentje die altijd flink naast mij staat, waar ik alles mag aan vragen en waar ik ultrascherpe foto's van kan maken!

En ja, ik vond zo een op kapaza! In het verre Roeselare wel, maar na een uurtje rijden op winderige, regenachtige snelwegen zat meneer-madam de paspop in mijn koffer!

En omdat meneer de mevrouw toch wel een naam moet krijgen (vind ik), peinigde ik eens mijn hersentjes op zoek naar een Unisex naam.... Maar die vond ik nog niet. Jamie of Renee of Robin...? Geef gerust suggesties! 

I proudly present...




En om xxx zijn/haar karaktertje eens te testen, werd meteen de die-wil-ik-niet-aandoen trui van Merijn bovengehaald. Een prachtig ding, gekregen van deze toffe madam. 
En ja hoor, xxx deed dat prima, zo voor de eerste keer! Wij gaan goede vriendjes worden, dat is wel zeker! 




6 opmerkingen:

  1. Inderdaad handig! Ik hoop dat Merijn deze mooie trui toch wel wil aandoen, want hij ziet er super uit!
    Een naam voor de paspop, unisex, Dominique, Jente,... tja, op meer kan ik niet komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kim? Billy? Maar Renée voor meisje vind ik zooooooooo mooi, dat ik zeker voor René(e) zou gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Renée vind ik ook wel een goeie, dan kun je er René van maken als het voor mannenkleren is, en Renée voor vrouwenkleren ;-)
    Of zo kun je ook de combinatie Emile en Emilie nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh jammer dat hij ze niet wil dragen !
    goh ik vind renee ook wel tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De mijne noemt Izi van easy to dress -))

    BeantwoordenVerwijderen