vrijdag 31 januari 2014

apple hemdje

Een apple hemdje stond al een hele tijd op de planning! In de naailes durfde ik het zelfs aan hiervoor mijn mooie petit pan stofje te gebruiken.

We deden er ongeveer 10 weken over of zo, maar hey, het resultaat mag er zijn. Al hoop ik dat mijn volgende exemplaar sneller af is!

Eindresultaat

Met ingenieus (ahum), "ik zet altijd de juiste knoopjes op elkaar" kamsnaps herkenningspunten 

Kijk die mouwsplit toch eens :). 

Je kan ermee...

... slapen


        .... langzaam wakker worden           ....zotjes doen
 

          .... poseren                       .... en aan mama's rok prutsen! 

Nu maar hopen dat hij het nog eens wil aandoen, zodat ik betere foto's kan trekken dan deze iphone exemplaren!




15 opmerkingen:

  1. Het zou grote zonde zijn als hij dat niet nog eens zou willen aandoen, zo schoon! Bij mij ligt ook het allereerste hemd geknipt klaar, in de grijze helium, hopelijk lukt het in minder dan 10 weken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW! Tof! En Petit Pan is ook één van mijn favorieten!
    En als hij dit niet wil dragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi! Alles klopt precies. Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er zit zelfs een borstzakje op dat je heel goed moet zoeken omdat het zo mooi doorloopt met de print :). Maar het is dankzij de naaijuf en continue tips en opvolging dat het zo goed gelukt is. Mijn eerste 'zelfstandige' exemplaar moet ik nog maken :).

      Verwijderen
  4. Wauw, mooi! En makkelijk met de kamsnaps voor de kleine man. Echte knoopjes is zoveel gepruts voor die kleine handjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en voor de mama, die altijd schrik heeft om knoopsgaten te maken :)

      Verwijderen
  5. Goed gelukt en bedankt voor de kamsnap "die zitten zo altijd goed"-tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowowowowwwwwwwwwwwwwww, zo chique ik maak mijn hemden mat lange mouwen zonder mouwsplit, gewoon rechtdoor hihi maar ooit zal daar veradnering in komen!!chiqueeee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Een petit pan hemdje! Zo mooi! Ik ben ook bezig aan mouwsplitjes en manchetten momenteel! Prullenwerk maar wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben er zeker van dat uw "zelfstandig exemplaar" ook de max zal zijn; je hebt het gewoon in je vingers. Echt heel, heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Ik ga ook een bloesje proberen. Zal mij benieuwen. Wordt vast niet zo mooi als deze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen