zaterdag 1 juni 2013

Swaptastic!

De afgelopen weken stonden in het teken van swapjes allerlei! Twee te maken swapjes en twee te krijgen swapjes, super leuk altijd!

Ik maakte voor Annelies van max-merel blogspot een T-shirtje voor super schattige Maxje en een rokje voor stoere Merel! De geoefende bloglezer herkent het rokje van de 6-jarige die er niet in kon, maar voor Merel lukt het prima. T'is te zeggen, het is nog een beetje op de groei :). Maar dit ging dus hun kant uit. De T-shirt kraag was ik niet zo tevreden van, moet ik wel toegeven. Normaal lukt me zoiets wel beter!


Tweede te maken swapje was er eentje onder grote druk en deadline-stress! Vrijdagavond om 22u30 aan begonnen om zaterdagochtend te kunnen afgeven... Oh jee, waarom doe ik het mezelf toch aan altijd! Ik wou graag een tas maken, maar aangezien dat mijn eerste exemplaar zou zijn was ik gelukkig wel zo slim voor een ander projectje te kiezen. Het werden de rondjes met een randje van zo geknipt. Heel leuk patroontje, makkelijk te maken en mooi om te geven! Maar toch nog tot 2u s'nachts aan doorgewerkt :).






En dan wat ik zelf kreeg:

Een supermooi geflockte T-shirt van Poppedrie voor ons Merijntje. Hij was er heel erg blij mee en ik ook! Blauw staat hem toevallig ook gewoon fantastisch! En die vingertjes en tanden zo mooi uitsnijden, neen, dat is mijn sterkste kant niet :). Blij dus dat iemand anders zo goed wist wat ons ventje gelukkig zou maken!



En dan, van de koningin in swapland, een swappertje om U tegen te zeggen, zo-eentje waar ik jaloers op mezelf van zou worden... Zo eentje waar mijn hartje al sneller van ging slaan als ik zag dat ze met het swap-pakje mijn kant uit kwam, zo-eentje wat ik zelf ook erg graag zou kunnen maken, zo-eentje waarbij je ogen bijna uit je kassen vallen als je het pakje open maakt (ja, daar zijn foto's van, en neen, ik denk niet dat ik die op het www durf gooien :) )... Inge, super hard bedankt met deze mooie tas! Ook de lieve poesjes en het centjes-armbandje zijn door de kindjes ingepalmd vanavond. 12 poesjes, daar keken ze wel van op!  Foto's op extra groot, dat hebben ze wel verdiend :)





1 opmerking:

  1. Hier zie je rokje en t-shirt in actie: http://max-merel.blogspot.be/2013/06/wat-zat-er-in-de-brievenbus.html
    Nog eens bedankt Katrien!

    BeantwoordenVerwijderen